joi, 9 iunie 2011

La mulţi ani, iubitule!


Să creşti mare şi voinic, dragule!
Ce aş putea să îţi zic?
Ai ajuns şi tu la o vârstă... frumoasă presupun. Cu bune şi cu rele.
Eşti un om extraordinar şi mă bucur că am dat peste tine.
Fiindcă mă faci fericită şi dimineţile îmi sunt pline de tine. Mă trezesc cu gândul la tine şi îmi e suficient să zâmbesc.
Mulţumesc că mă iubeşti pentru cum mă leg la şireturi.
Pentru că port ochelari.
Pentru că vorbesc până nu am aer.
Mulţumesc că eşti şi că suntem.
Te iubesc. Să nu cumva să uiţi!

poza

3 comentarii:

  1. La multi ani si din partea mea!! Sa ai grija de Bia si sa o faci sa fie la fel de fericita in continuare. Oricum , iti doresc si tie multa fericire :) ca despre tine era vorba. Te sti tu :D .

    RăspundețiȘtergere
  2. waaai,cat de frumos ai scris! ^^ doamne,ce norocos ii! ti-am mai spus ca imi place enorm felul in care exprimi ceea ce simti? esti un geniu,my dear Bianca >:D<
    sa-ti traiasca ani multi si fericiti si sa te bucuri de el cat mai mult!

    RăspundețiȘtergere