vineri, 27 martie 2009

Bianca?De ce toti comenteaza posturile tale si eu am fix 0 comentarii? Nu prind ideea, dar sigur nu sunt destul de sadica. 

Din pacate, eu sunt copilul caruia nu ii pasa ce zice,las` sa zica ca merge oricum. Daca nu-ti convine,nu citi acest cacat si continua viata ta perfecta . Da, s-ar presupune ca eu sunt papadia iar Bianca trandafirul mort.

Responsabilitatea e in mainile mele.Pukky gets up the banana dress and starts to sing: It`s peanut butter jelly time,peanut butter jelly time.

Deci da, eu sunt singura proasta care a observat ca e pe trend sa fii pitzipoanca si xerox? Adica,pe bune, niciodata un om care a facut ceva in viata nu e atat de bagat in seama fata de cum e bagata in seama o pitzipoanca.Adica,pac pac fustita roz,ochelarii dior,tricoul ruoz dă firma pana la sfarcuri si sa nu uitam de adidasii cu toc muov cu booOoO.olinutzzzeeeE.e . Si totusi,tot eu sunt aia proasta? Nu mi se pare anormal daca esti imbracat casual. I don`t care dude.

Post scurt,spam,100 de caractere,niciun punct,post scris de copil idiot.

XD

7 comentarii:

  1. Cine-i bianca? :D cred că am auzit numele asta în ultima vreme de a început să-mi placă. Cât despre pitzipoance... Eu nu tânjesc după faima pe care o au ele. Deşi, dacă mă gândesc bine, uneori când eram la liceu mai arătam ca o pitzipoancă :D bine că nu mai am poze.
    Şi dacă eşti genul care scrie ce nu-i pasă ce zice bravo ţie. Eu nu pot fi aşa deşi aş cam vrea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici,suntem 2 fete care scriu.Bianca (bya.zic Bianca pentru ca urasc cum suna bya ;;) ) si eu,Copilu` (adica Pukky).
    Acest post a fost publicat de Copilu`,adica de mine.Daca te uiti sub post vei vedea cine l-a scris.
    Anywa`.Am un comment =))

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine pe blog a apărut scris de copilu. Şi nu înţelegeam de unde până unde bianca. Am văzut mai bine profilul şi mi-am dat seama că sunteţi 2. Şi numele tău care este? Poate îl poţi "coafa" să iasă bine. Imaginaţie îţi trebuie :D am să ţin seama de cine semnează posturile şi mai revin ;) te-ai făcut cu 2 comentarii :D numai bine. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. mai, nu esti singura care nu are comentarii:)) nici eu nu am. si nu-mi bat capu. ma enerveaz apersoanele care urmaresc blogurile doar ca sa le dai si lor urmarire, dar care nu ti-l citesc niciodata. eu citesc aici dar nu scriu mai niciodata, ca si pe witchclub. stai lina
    >:D<
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. na un comentariu
    sa-ti dovedesc ca te citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma simt importantaa :))

    *pacat ca nu`s*

    RăspundețiȘtergere