miercuri, 4 martie 2009

Eu.


  • Sunt... acceasi eu ca intotdeauna.
  • As vrea… sa daruiesc zambetele mele tuturor.
  • Mi-as fi dorit… sa nu sovaiesc in momentele critice.
  • Nu imi place… sa fiu subapreciata.
  • Pastrez… amintirile intr'un sertar ascuns al sufletului meu.
  • Ma tem de…Dumnezeu si de paienjeni.
  • Aud… fericirea celor din jur.
  • Imi pare rau… ca nu am fost acolo unde a fost nevoie de mine.
  • Imi plac… lucrurile marunte.
  • Nu sunt… cu picioarele pe Pamant.
  • Dansez… pentru ca imi place.
  • Cant… cand sunt trista.
  • Niciodata… nu am sa'mi uit un prieten.
  • Rar… injur.
  • Plang… de cate ori simt nevoia.
  • Nu-mi place de mine… cand sunt nedreapta.
  • Sunt confuza… deseori.
  • Am nevoie de… iubire.
  • Ar trebui… sa nu pun suflet in tot.
Am primit leapsa de la Bianca :D Si am sa o dau mai departe... hm.. Milenei :)

2 comentarii:

  1. Mi s-a parut faina leapsa asta pentru ca...asa mai aflu si eu lucruri noi despre tine,despre voi:):D....pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, este super sa vad la cate lucruri ne asemanam ^^
    >:D<

    RăspundețiȘtergere