joi, 5 martie 2009

Da,pentru ca am constatat ca pot sa exprim tot ceea ce simt prin niste cuvinte,uneori false,uneori adevarate.Mai, sunt mandra ca am reusit sa ma impun in viitorul site-ului pe care m-am cunoscut eu cu Bianca: www.witchclub.ro

Bianca,bine ca mi-ai dat si mie leapsa (pe care oricum o primisem).
Putem sa vorbim despre prostie?Jeg?Incultura?
Bine,trebuie sa fiu perversa si sa zic 'Da-o in pula mea de treaba'
Oare doar eu sunt idioata care observa ca tara se duce de rapa pe manelele lu` Gogu de la 3?Gosh,nu pot sa uit momentul ala tamp cand eram in parc si au venit niste manelisti si mi-au pus un casetofon cu manele in brate.Patetic sau penibil?Both.

Astept cu nerabdare sa vina zilele de vara,Nijikon-ul si Otaku sa imi vad copii de pe witch club.Da,da,sunt jenant dar am inceput sa imi dau seama ca o prietenie nu se poate mentine neaparat daca doua persoane se vad in fiecare zi.Sunt constienta ca imi pot face prieteni si de la 100 de km departare de mine.

Am gasit cu mily o poveste 'geniala'.E super cula oameni buni si la cat de nesimtita am devenit in ultimul timp imi permit sa va dau linkul :D
http://witchclub.ro/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?163960
Am ras in jur de jumatate de ora doar.

Daca m-ati fii cunoscut ati fii observat ca nu ma simt bine si ca e ceva in neregula cu mine,sunt racita.Of course,de aceea ma port ca un cacat si ma voi purta ca un cacat. :x
N-am mers la scoala si aveam de gand sa fac diferite chestii inteligente dar am stat 3 ore cu telefonul la ureche,vorbind cu o colega despre diferite penibilitati.Da,intr-adevar,mi-a placut.

Now,hope have fun! =3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu