joi, 2 aprilie 2009

Hmmm.... eu deja sunt obișnuită lumea să cam ignore ce spun eu, așa că nu mă prea stresam cu comentarii.
:)

Mi-a lăsat copiiturqoise comentariu...la fel și namțigări, persoane pe care le admir mult și m-am simțit împlinită.

Eu acum sunt la școala, la info. Nu am calc... sper că voi remedia aceasta situație în curând.
Oricum...acum sunt cam... prinsă între diverse gânduri și comentarii. Sper să te mai ochupi tu de blog în continuare :)

A,da... de comentarii... ai acum mai multe decât am eu la 3-4 posturi... ești mai iubită :x
Posturile tale sunt mai citibile că sunt cu o doză necesară de ironie, care mie îmi lipsește cu desăvârșire. Eu ma axez pe latura sufletului... care e mai ocolită :D

Pițipoance? Am început să le ignor cu desăvârșire deși la mine in clasă e plin de ele.

Acum te las... vreau sa continui să citesc twilight. :)

Sunt obsedata...și nu, nu mă iau după molina :X :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu