joi, 29 ianuarie 2009

I'm addicted to the beautiful days ..

Da, pă sistemul 'aim adictid tu dă biutifăl deis'
Aici ploua,ti-am spus Bianca?Inainte ploua incet,era preludiul pentru ploaia mare.Da...
Haide sa vorbim despre persoane dragi noua.Cine ar putea fii prima?
1.Mama,Roxana,tata
Pai ei ar fii pe primul loc,adica familia.Mama,Sora mea si tata.Da,cine nu isi iubeste parintii?Cu toate ca uneori fac greseli,ca toti ceilalti sunt responsabili(cel putin ai mei).II inteleg si ma inteleg.
2.Andra,George,Denisa.
Ei bine,prietenii mei cei mai buni.Ii ador frate.Nu cred ca as putea sa mai petrec momente fara ei. Cand sunt plecata le duc lipsa mult..Pur si simplu ii iubesc.
3.Robert,Andreika,Madalina,Mircea.
Ei bine,tin si la ei mult.Imi sunt prieteni dragi doar ca exista o scanteie care nu sta aprinsa. Ei bine,sper ca ei sa treaca odata si odata pe locul 2.
4.Bianca,Bammbz.
Da,pe voi doua va apreciez mult.Ideea e ca ati fii pe alte locuri dar nu va cunosc.Sper sa ne intalnim odata si odata si sa vorbim..Sa ne cunoastem,in principal.

P.S.I LOVE YOU GUYS :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu