joi, 29 ianuarie 2009

Desire.


Ma bucur ca te-ai gandit sa postezi Copile.
Nu erai mereu nepasatoare.
Nu esti uzata. Esti interesanta.
Cand am citit prima oara faza cu saritu prin balti m-am gandit: "Ce copil." Dar apoi, meditand mai bine, mi-am dat seama ca si eu faceam asta. Ca si eu fac asta. Ca am sa o fac in continuare.
Ce as putea zice despre mine? Sunt melancolica. Nu sunt trista, doar melancolica. Sunt... romantica. Sunt...libera. Adica ma simt libera. Am trecut la ceva nou. Alte idei, alte ganduri, alte ambitii.
Acum sufletul meu e plin de dorinte.
Dorinte care stiu sigur ca se vor implini pana la urma.
Imi e dor de primaverile petrecut in parc cu colegii, mancand o inghetata si razand.
Imi doresc sa vina primavara cat mai repede, sa pot face asta iar, desi stiu ca nu va fi la fel ca in anii de generala.
A inceput sa imi fie frica sa merg la socala, la liceu.
Am profesori comunisti.
Am ajuns sa visez ce se va intampla.
Nu imi place ce visez...

Acu' am trecut peste firea mea melancolica si sa trecem la cea romantica.
Imi doresc un cineva special... foarte special, cu care sa ma tin de mana si sa ne plimbam chiar daca ploua torential afara.
Sa ne urcam pe o stanca inalta si imbratisati sa privim in jos.
Sa ne cataram in copaci si sa zambim unu la altu si sa ii fac o poza cand e pe cale sa cada.
Sa se enerveze ca nu e bun la catarat in copaci. Sa sara jos si sa ma priveasca zambind. Sa ii zambesc si eu si sa ii arat ca nu stiu nici eu sa ma catar in copaci.
Sa ne rostogolim pe iarba verde si sa ne sarutam, dar sa nu ne oprim din ras. Rasetele noastre sa fie ecou in gura celuilalt.
Vreau sa scuture de un pom inflorit, sa cada flori albe sau roz in parul meu si sa rada zicand ca seaman cu o zana.
Vreau sa plang, sa imi stearga lacrimile cu saruturi si sa imi arate ca nu am de ce sa fiu trista.
Imi doresc sa ne intalnim intamplator pe strada, sa ne oprim in fata celuilalt si sa ne atingem usor mainile, studiind atent fiecare gest al celuilalt.

Imi doresc...

P.S. Si eu te iubesc Pukky >:D<
Randul tau :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu