duminică, 24 aprilie 2011

Soarta.


Te-am câştigat la un joc de noroc cu soarta. Premiul era surpriză, dar m-am hotărât să risc şi mi-am pus în joc toate sufletele. Tensiunea creştea cu fiecare secundă. Un zar, apoi încă unul, apoi o carte extrasă cu mişcări lente. Îmi era atât de frică să nu câştige. Îmi priveam din când în când sufletele care aşteptau cuminţi să se întoarcă la mine. Le simţeam neliniştea.

Dar soarta, cum îi este obiceiul, a trişat, crezând că nu va fi observată. Însă şi ea mai este trasă la răspundere din când în când. Iar eu te-am câştigat. Înmânându-mi-te, a zis cu vocea plină de dispreţ:

-E premiul tău, însă profită de el. Are termen de valabilitate.

Nu contează. Te-am câştigat! Cel mai preţios suflet dintre toate...

Umple-mi rândurile de tine!

Dă-mi iubirea ta! S-o aştern pe foaie...

3 comentarii: