luni, 18 aprilie 2011

"Franthousiasme", ediţia a VIII-a 2011



Am ajuns în data de 14 aprilie în Dej. Cu bagaje, cu tot, am plecat spre Cinema Arta, unde avea loc deschiderea ediţiei cu numărul VIII, al festivalului de teatru francofon "Franthousiasme".
Acolo, am fost încântaţi de spectacolul trupei Caracteres, de dansuri şi muzică populară şi multe glume ale domnlui Lucian Iosip, şeful festivalului.

A doua zi, au început spectacolele... teme care mai de care mai interesante, costume, muzică, actori mici şi mari, cu toţii emoţionaţi, dar pregăţiţi de asemenea pentru a încânta spectatorii. Au fost trupe din toate colţurile ţării: Huedin, Cluj, Dej, Alexandria, Odorheiul Săcuiesc, Bucureşti etc.
Noi, trupa Assentiment al Liceului Teoretic "O. Goga", Huedin, am fost cei care am încheiat seria de spectacole, cu piesa "Maricia et Patrick", scrisă şi regizată de domnul profesor doctor Alexandru Jurcan. Pot spune că spectacolul a fost reuşit: publicul a fost încântat, au zâmbit, au râs, au aplaudat, iar la sfârşit, s-au ridicat în picioare. Am fost felicitaţi, iar Groştior al nostru a făcut senzatie la Dej. Era de aşteptat să primim şi premii, însă am fost uimiţi când domnul Iosip a anunţat la microfon câştigătorii premiului cel mare al festivalului: Trupa Assentiment.

A fost o experienţă minunată, am rămas cu amintiri extraordinare, am legat prietenii, ne-am revăzut prietenii vechi (trupa Caracteres) şi am plecat duminică, în data de 17 aprilie, cu melancolie în suflet, dar cu un zâmbet şi cu gândul că ne vom revedea anul viitor!

Au revoir, Dej!

3 comentarii: