sâmbătă, 9 aprilie 2011

Când eram.


Când eram mică, îmi plăcea grişul cu lapte şi sirop de căpşuni. Îmi plăcea mai mult când bunica nu îl amesteca bine şi avea cocoloaşe.
Când eram mică mă îmbufnam când mi se făceau poze la serbările de la grădiniţă, m-am îndrăgostit de cel mai urâţel băiat din grupă şi plângeam fiindcă partenerul meu de dans mă strângea prea tare când făceam doi la stânga doi la dreapta.
Vroiam să vând la vecini ziare vechi de 5 ani, ca să le dau banii alor mei.
Mancam colţurile cărţilor de colorat şi mâzgăleam pe spatele caietelor cifra şase.
Chiar credeam că dacă le cânt melcilor "Melc, melc..." vor ieşi din cochilie.
Îl rugam pe tata să îmi citească în fiecare seară poezii. Preferata mea era "A venit un lup din crâng", de George Coşbuc.
Făceam haine pentru păpuşi.
Iubeam pisicile.
Când aveam 2 ani, salutam pe toată lumea cu "Dute-n p***a m***i."
Mama m-a ameninţat că ma dă la MIEI să mă mănance dacă mai înjur
Cântam la Lună, în fiecare seară.
Am vrut o dată să îmi fac griş cu lapte, şi era să dau foc la casă.
Mă cuibăream în spatele bunicului şi aşteptam să îmi spune povestea în care la vecinul Năpârcă i-a furat vulpea peştii.
Credeam că daca mă uit prin bancnota de 2000 de lei vechi, voi vedea eclipsa.

Voi mai ştiţi când eraţi? :)

4 comentarii:

  1. Cand eram mica imi placea sa ascult povesti . O exasperam pe matusa mea sa mi-o spuna pe cea cu "Cele 12 munci ale lui Hercule " fiindca mai tot timpul adauga detalii noi .
    Cand eram mica ma dadeam cu leaganul tota ziua si ma jucam cu mingea.
    Cand eram mica imi doream sa ma fac mare dau acum imi e dor de acele timpuri . :D
    Imi place forte mult cum scrii . Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. Toţi gândim aşa! Vrem să fim mari, apoi înapoi mici.
    Mersi că mă citeşti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt convinsa ca eu iti cunosc blogul de foarte multi timp, desi doar titlul imi este acum cunoscut...postarile sunt indepartate de mine.
    Postarea aceasta am citit-o pe nerasuflate.
    Dupa ce am terminat, m-am gandit la ceea ce faceam eu cand eram mica si ceea ce imi placea.
    Am scris si pe blogul meu cateva intamplari care mi-ar ramas in minte.

    Copil rau, sa nu mai injuri ... asta imi venea sa iti spun cand am vazut ce urat vorbeai :D

    >:D< multumesc pentru ca mi-ai amintit ca, copilaria inca exista!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi aduc aminte!:x
    Si app.referitorul la comm` tau ... Poate o sa mai vina.La mine nu mai e posibil.E un inger acum.

    RăspundețiȘtergere