miercuri, 2 martie 2011

Galben de portocală.


Iubiri sparte îşi cântă melancolia printre ore grăbite şi feţe crispate. Câte vieţi vor aluneca pe coji amare de portocală până vei uita că mă iubeşti?

Sufletul ţi-e galben, iar acidul l-a găurit. Iubirea curge, iar tu eşti prins într-o cameră, a cărei singură ieşire e înspre infern.

Câte suveniruri voi cumpăra din lumile galaxiei minţii mele până îmi voi aminti că nu te mai iubesc?

Nebunii aleargă spre marginea prăpastiei, împreunându-şi mâinile pentru un tango volatil în timp ce moartea şi-a luat liber pentru a nu fi nevoită să angajeze mercenari care să-ţi ucidă iubirea.

Îndrăgosteşte-mă de tine! Apoi fă-mă să sufăr! Ca să uităm că ne-am iubit. Doar aşa primăvara mă va lăsa să-mi aştern sufletul pe foaie...

Un comentariu:

  1. In ultima vreme cam astept cu nerabdare sa mai postezi cate ceva :X
    Cat imi place si postu asta:X!
    "Indragosteste-ma de tine! apoi fa-ma sa sufar! ca sa uitam ca ne-am iubit." GENIAL:D:x
    >:D<
    :*
    Si ai un mare mare likeee:>
    ;;)

    RăspundețiȘtergere