marți, 11 ianuarie 2011

La mulţi ani, 2011!


Ştiu că am cam întârziat şi de asemenea că am fost cam leneşă în ultimul timp (am primit critici!), dar au fost problemele tehnice de vină... ce-i drept nici nu m-am lăsat "dusă de val" printre cuvinte în ultimul timp, dar să sperăm că ne vom redresa.
A început un nou an cu noi speranţe, visuri, aşteptări şi presimt că va fi un an plin.
În primul rând, m-am gândit să îmi materializez jurnalul. Până acum scriam în el doar cuvinte semnificative, dar parcă... acum nu mai este suficient. Şi am impresia că am uitat cum e să îmi exprim sentimentele (poate de aici şi lipsa de inspiraţie din ultimul timp), şi astfel m-am închis prea mult în mine.
Sunt dispusă să reiau legăturile cu vechii mei prieteni de prin ţară (care vă simţiţi, daţi si voi un BuZz!, sunt dispusă să port discuţii lungi!). Prea multă bârfă şi prea puţine discuţii abstracte mi-au cam odihnit mintea. Cel puţin asta am observat din reacţiile mele la diverşi stimuli.
Am de gând să citesc mai mult. Şi nu doar cărţi. Orice! Să mă înformez, să îmi hrănesc curiozitatea. Vreau să ascult muzică bună, nouă, veche. Să învăţ să înot şi să conduc. Vreau să mă distrez şi să dansez până nu mă mai ţin picioarele. Să stau cât mai mult cu prietenii. Să ies în oraş, să mă plimb, să râd! Ce naiba? Am doar 18 ani!

La mulţi ani 2011!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu