duminică, 1 februarie 2009

Iubim.


Pukky...ziceai acu cateva zile sa vorbim despre persoane dragi noua. Eu nu am sa fac un top. Fiindca toti se afla un sufletul meu si asta ca e consider cel mai important.
De cele mai multe ori iubim fara sa ne dam seama. Tinem la o persoana, insa datorita faptului ca este mereu alaturi de noi, pentru noi, ne ofera atentie, nici macar nu realizam ca acea persoana este acolo. O ignoram. O iubim ingorand-o. Apoi acea persoana pleaca, se schimba, ne abandoneaza si nu ne dam seama ce ne lipseste.
Pe cand realizam este prea tarziu si regretam ca nu am iubit indeajuns, ca nu am fost suficient de atenti. Apoi... ne gandim la omul care fusese langa sufletul nostru cu cateva clipe in urma, care probabil se simtise cum ne simtim noi: abandonat.
Cel mai bine e sa fim atenti cu toti cei din jur. Sa oferim oricarei persoane macar un zambet, macar o clipa de atentie, ca sa ii demonstram ca suntem acolo, sa nu suntem paraleli, ca simtim...ca iubim. Pentru ca... acum esti viu, iar in clipa urmatoare s-ar putea sa nu mai fii.
Nu stii cand drumul vietii o ia la stanga spre o prapastie, asa ca cel mai bine e sa profiti.
Da, sa profitam, chiar daca ni se pare ca nu e corect. Sa profitam de tot ce se poate. De razele soarelui, de cantecul vantului, de gingasia unei flori, de tot ce e frumos in viata.

La noi a nins. Ninge. Ti-am zis?
A,da... fulgii vin din sufletul meu...sufletul meu e cald. Nu stiu...poate jubilez acum , dar am ramas profund uimita ce poate sa scrie sufletul unei persoane. Ce poate scrie sufletul meu. Sufletul mereu scrie despre ce ne dorim, despre ce iubim. O zapada ce se asterne asupra pamantului ca o plapuma ma face sa zambesc, ma face sa fiu romantica, vesela, sa uit de probleme si sa visez ca dansez printre fulgi.

Stiu ca cine citeste ar zice ca sunt prea mica sa vad greutatile vietii si de aceea gandesc in felul acesta, iar in viitor imi voi schimba principiile. Ma indoiesc. Ma indoiesc fiindca eu vad. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu