vineri, 6 februarie 2009

Acum am realizat ca eu nu contez atat de mult pentru o persoana.Am incercat sa ma bag in seama..Dar si seama s-a bagat in mine.

Stii ce Bianca?Mi-e greu sa spun ce simt.Acum 2 luni ma simteam fetita mamei,oricine se apropia de mine,regreta.Acum nu mai e asa..Acum ma simt oarecum matura.Poate ca matura nu e cuvantul potrivit.Ma simt altfel,pentru ca nu mai are mama grija de mine.De ce?Am crescut..
Acum ma simt singura,imi castig eu singura existenta si iubirea.Ei bine,iubirea nu prea mult.De fiecare data cand il privesc el prefera sa se uite la cer.Asta doare,dar m-am obisnuit.E ciudat pentru ca stii,eu mereu am suspinat dupa el,eu mereu am asteptat sa imi zambeasca si acum ma trezesc cu niste persoane care vin la mine si zic :'Ce frumoos e el..'Da..S-a schimbat..Si-a schimbat lookul,mai ales cel inerior..Gosh,stii doare cand port o discutie in genul:
-Il ador!
-De cat timp il placi?
-De ieri.

Da,multumesc,si eu pot sa zic la fel,de ieri de anul trecut,nu?

Acum ma simt diferit pentru ca ghici ce,inainte eram ceva in genul pitzi.Adica tot era roz si toata ziua stateam cu prietenele si faceam cumparaturi.Ei bine,acum nu mai am 1000 de prieteni,doar doi dar buni si nu mai cumpar atat.Am reusit sa ma stapanesc si acum sunt fericita daca reusesc sa imi iau ceva pe placul meu,o data pe luna.Ok,poate ca pot sa imi iau mai des dar nu gasesc ceva ce sa imi placa.Sincer, poate ca ceea ce imi place mai mult si mai mult are pret dublu decat ma asteptam..

Trebuie sa iti spun niste versuri:

Dac-aveam tot ce n-am m-aratai cu degetul
Ma scuipai pe strada nu-mi aratai zambetul
Mi-ai fii spus ca-s sclav si ca-l copiez
Pe vre-un alt sclav pe care il idolatrizez
Dac-aveam tot ce zici tu ca-mi lipseste
Nu te mai gandeai ca Nane canta ce traieste
Eu sunt cine sunt,ma descurc cu ce am
Nu te mai gandi cum era daca aveam.

Nane-Daca aveam.

Ti-am zis ca ador Nane?E genial.El imi da culoare fiecarei zile.Melodia asta deja mi-a intrat in suflet si s-a blocat acolo.

Suflet? Da mă,suflet.Pentru ca si animalele au sentimentee...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu