luni, 5 aprilie 2010

Razna.


Iubitule, de când nu am mai vorbit, lumea parcă a luat-o razna! Vezi oameni plimbându-şi umeraşele de ici'colo. Unii le ţin în braţe, alţii le-au pus zgardă. 

Şi peste tot e nisip. Îţi aminteşti că nu suport nisipul? Oare dacă am goli pământul de nisip, s-ar opri timpul? 

Unde aş vrea să se oprească timpul? La pagina 124 din "Invitaţie la vals" a lui Drumeş, chiar dacă iubirea absolută nu va răsări Soarele încă o dată. Măcar să ştiu că voi rămâne cu zâmbetul pe buze. 

Nu dragule, nu mi-e dor de tine. Prefer iluziile în locul tău. Nu vreau să îţi stric părerea bună pe care o ai despre tine, dar eşti pur şi simplu mult prea real pentru mine!


3 comentarii:

  1. Nu ai putea goli nisipul de pe pamant, dar ai putea fura toate ceasurile. Si chiar daca timpul nu s-ar opri, macar nu l-am mai masura.

    Ce ce e la pagina aia:P?

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nu dragule, nu mi-e dor de tine. Prefer iluziile în locul tău. Nu vreau să îţi stric părerea bună pe care o ai despre tine, dar eşti pur şi simplu mult prea real pentru mine!"

    geniala asta..

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca o sa ma apuc si eu sa citesc cartea aceasta.mi-a mai recomandat-o cineva.

    RăspundețiȘtergere