luni, 19 aprilie 2010

felt down

Simt ca pic, simt ca decad, ca-mi pierd mintile , stii ? Acel moment pe care il astept de atata timp incepe sa se joace cu mintea mea, incepe sa ma piarda printre cuvinte, printre sentimente si raman fara niciun rost. Incerc cu optimismul si nu merge. Sunt o libidinoasa sentimentalista si culmea, nimeni nu-si da seama de asta. Astept de atata timp sa fiu intrebata ce-i cu mine, cum imi merge, care mai e viata mea, cu ce mai pot fi ajutata, dar se pare ca toti isi urmeaza scopurile, interesele. Sincer, astept respect din partea celor pe care i-am jignit, pe care i-am umilit, dar la care am tinut ca dracu . Astept un semn din partea lor, de fapt, pentru ca doar ele ma cunosc destul de bine incat sa isi dea seama ca nu imi e bine, dar nu se straduiesc nici macar sa ridice un deget . Poate ca am momentele mele de declin  ( ca asta, de altfel ), dar inca mai cred, mai sper ca totul o sa fie candva bine, inca mai am un strop de incredere in ce-mi dicteaza inima, sau, de fapt, de ceea ce o oblig eu sa-mi dicteze .

4 comentarii:

  1. Toti picam macar o data...

    Pot sa te intreb eu cum esti? Daca esti bine? :P

    p.s. apropo..cum iti mai merge :D?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer nici nu am observat ca nu e scris de bya..de fapt..nici nu am facut diferenta pana acum, cand mi-ai atras atentia. :"> Asa ca nu stiu pentru cine era. Pentru cea care si-a dorit sa fie intrebata presupun.

    Citind acelasi blog..am impresia ca e una si aceasi persoana. Data viitoare o sa fac diferenta. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu si Bianca suntem persoane diferite . Si da, multa lume crede ca e doar Bianca, uneori ma strecor si eu .
    Si mereu am vrut sa ma mentin la un nivel de buna-stare, dar niciodata nu reusesc, niciodata nu pot sa fiu constanta . Sunt o ciudata care are principii si idei gandite intr-un mod aproape ilogic, dar in majoritatea timpului imi place acest lucru . Oricum , frustrarile astea sunt din vina faptului ca am anumite pretentii, mai ales in prietenii , pentru ca am vazut persoane care se aflau intr-o super-relatie de prietenie si, evident, as vrea sa fiu si eu la fel, doar ca nu am cu cine si cand nu reusesc un lucru, ma face sa decad

    RăspundețiȘtergere
  4. Te inteleg perfect. Esti o idealista si foarte selectiva si acest lucru este foarte bun intr-o oarecare masura. Asta daca am trai intr-o lume corecta si perfecta. Si fiindca acest lucru nu este asa, riscam sa ajungem fara prieteni. Parerea mea este ca ar trebui sa evitam aceste caderi, pentru ca nu este vina ta ca unii nu se pot ridica la acel nivel.

    Cat despre ce este la altii, nu judeca doar dupa ce se vede sau lasa ei sa se vada. Lucrurile stau putin mai complicat.
    [Nu esti o ciudata, mergi doar in sens opus gloatei, țintind mai sus]

    RăspundețiȘtergere