luni, 9 iulie 2012

Corectitudine?


10 persoane încearcă să compenseze indiferența unei singure persoane și nu-i suficient. Oare de ce nu mi se pare corect?


Și uite că a trecut și bacalaureatul... Și oricât de ”strictă” ar fi fost toata treaba asta, tot s-a copiat, tot s-au umflat note și am auzit că unii vorbeau la telefon cu supraveghetorul lângă ei și li se dicta subiectul și de la 3, cât au luat anul trecut, s-a ajuns la 10. Iar altora li s-a întâmplat să le scadă o grămadă de puncte la corectat. Pentru mine asta doar demonstrează inutilitatea bacalaureatului. Ce demonstrezi cu bacalaureatul? Dacă înveți 80 de pagini de comentarii la romana, demonstrezi că nu ai trecut degeaba prin școală? Mai ales că un elev care scrie un comentariu cuvânt cu cuvânt dintr-o carte de comentarii ia nota mai mare decât cel care a citit, are exercițiu și scrie un comentariu al său.


Și sunt revoltată și frustrată și am plâns ieri ca o proastă, fiindcă prieteni foarte buni de-ai mei au fost nedreptățiți pe față.

Mă urăsc că încerc să fiu sinceră și corectă și aștept același lucru și din partea celor din jur.

Și duc lipsă de afecțiune!

3 comentarii:

  1. >:D< de ce te stresezi pentru chestii de astea in loc sa te bucuri ca ai trecut ?

    Ai scapat , o sa scape si restul prietenilor tai (daca nu au scapat deja) , iar cei care au copiat o sa se descurce si pe viitor la fel ...

    RăspundețiȘtergere
  2. n-ai ce le face. niciodata nu o sa fie ceva corect pe lumea asta.
    uite asa se intampla.

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie mi s-a intamplat la romana... am 8.90 dar eu consider ca as fi meritat mai mult.
    si fara falsa modestie, mi-as fi dat 10 pe lucrarea mea:))
    mai ales ca acel comentariu nu a fost deloc tocit, ci realizat de mine.
    nu am vrut sa fiu lacoma, dar am facut totusi contestatie... ce-o fi , o fi acum:)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere