joi, 28 martie 2013

Leapșă.

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei blogului care ţi-a dat premiul.
Ii multumesc mult bloggeritei Teodora Elena pentru leapșă și pentru că îmi urmărește blogul. O puteți găsi și pe pagina de facebook aici

 
2. Scrie 11 lucruri despre tine, că dacă tot ne-am împrietenit prin intermediul blogului, trebuie să ne ştim mai bine, nu?

 1. Am făcut parte 4 ani dintr-o trupă de teatru francofon
2. Am ochi albaștri-verzui
3. Ador cartofii prajiți
4. Sunt manichiuristă
5.Am publicat o carte
6. Am un frate mai mic
7. Nu am un anotimp preferat. Iubesc iarna pentru zăpadă, primăvara pentru flori, vara pentru căldură și distracție și toamna pentru încărcătura de sentimente cu care vine
8. sunt studentă la Jurnalism
9. Iubesc zâmbetele
10. Am avut norocul să cunosc prieteni adevărați
11. sunt dependentă de telefon


3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi :

Întrebări...

1. Ce alegi între blog şi a călători?
Să călătoresc. Mereu mi-a plăcut să călătoresc (cu trenul mai ales) să văd locuri, să cunosc oameni diferiți.

2. Cine/ce te salvează de o zi oribilă?
O melodie frumoasă, un citat drăguț, o vorbă bună, un zâmbet sincer.

3. Ce îţi place să citeşti?
Orice, dar în special cărți de dragoste și cărți cu tematică rurală.

4. Haine sau pantofi - alege una şi spune-mi de ce
Cred că haine... nu știu, nu-s prea materialistă de felul meu. Dar îmi place să caut haine la SH și mă bucur când găsesc ceva foarte drăguț la un preț avantajos.

5. Unde ai vrea să te muţi?
La țară, să stau linișitită, să pot compune, dar desigur, să-mi duc familia si prietenii cu mine!

6. Ai întâlnit dragostea adevărtată?
Da! Păcat că n-am realizat la momentul potrivit.

7. Care este cel mai ciudat loc unde te-ai ascunde cu prietenul tău?
Într-un șanț?

8. Care este numărul maxim de prieteni care pot dormi la tine peste noapte?
Fără număr :))

9. Cea mai bizară călătorie a fost...
Voi spune că cea din Italia, fiindcă în februarie puteam face plajă, mergeam pe stradă și nu puteam vorbi în română fiindcă ne oprea poliția. :)
10. Asculţi muzică de obicei?
Mai rar...
11. Descrie-ţi viaţa în 5 cuvinte.
Prietenie. Zâmbete. Distracție. Emoții. Muncă. Satisfacție

Întrebările mele pentru alții :))

1. Ce ai duce cu tine pe o insulă pustie?
2. Dacă ai câștiga mâine 74625316 $, ce ai face cu ei?
3. Încrederea se câștigă sau se pierde?
4. O amintire e ceva ce ai, sau ceva ce ai pierdut? De ce?
5. Cum crezi că văd miopii lumea?
6. În ce ai vrea să te transformi dacă te-ai reîncarna?
7. Crezi ca te-ai descurca dacă nu ai putea să auzi?
8. Care este cartea ta preferată?
9. Ce preferi între măsline și porumb?
10. Color sau alb negru? De ce?
11. Consideri ca fotografia e o artă?

Leapsa merge la următorii: CLMBianca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu