luni, 22 octombrie 2012

Guest Post - "Peste Tot"

Acesta va fi un post foarte diferit față de ceea ce se găsește pe aici de obicei, dar mie mi-a plăcut mult. Este un guest post, deoarece articolul nu este scris de mine, ci de un prieten de-al meu, care însă a dorit să rămână anonim. Ei bine, fără alte detalii, spor la citit și distracție plăcută!


            Cauți pe cineva? Nu-i problemă! Dublu-clik pe Opera/Mozilla/Chrome, www.facebook.com. Scrool un pic în jos, citim 2-3 rânduri, vedem noile
 realizari ale prietenilor noștri, ne propunem ca de mâine să începem în forță... același lucru care așteaptă să fie dus la bun sfârșit de un car de ani: de mâine mă duc și-mi iau restanțele alea din o mie nouă sute toamna la materiile alea care nici măcar nu mai știu cum se numesc. Da! Asta o să fac, imediat după ce mai dau un scrool, că am auzit că vecina și-a luat mobilă nouă, și a pus ceva poze cu ea pe wall. Cred că a intrat în cadru din greșeală, altfel nu-mi explic cum de e în boxeri și sutien. Fap-fap. 
Revenind, ai terminat de completat check-listul. Îți amintești că de fapt ai intrat să vezi unde sfântu` sunt Dorel și Maricica. Scrool scrool iar în jos.
 Până să dai de ei mai găsești încă vreo 3 ciute și 2 ciumegi care dau check in în Cuca Macăii și in pat la măăăă-ta. Și apoi apare ceva neașteptat! Maricica a dat check-in "peste tot". Ambiguu, dar foarte inteligent! Ne sugerează că e afară din casă, dar totuși nu ne arată coordonatele exacte. Hmm… exact ca în basme: "pe un tărâm îndepartaaat, fix după morții-lu-măăăăăăăă-ta și capul p**** mele...etc etc"
 Dar hei! Arată că încă 2 prieteni sunt cu ea "peste tot". Oare nu cumva...? Ba da! Au plecat să salveze tocmai pe...măăăăăăăăă-ta!
   Serios, cât de retardată să fii să crezi că merită împărtășit așa ceva cu restul oamenilor necunoscuți de pe facebook? Adică mie asta îmi sugerează doar că ai ieșit afară în fața blocului și fiind destul de proastă încât să nu poți hotărî dacă să stai în casă la căldură,  pe facebook -of cors madăfakăr-, sau să stai afară în frig, cu degetele învinețite, că doar nu-i frig degeaba, decizi să te învârți prin cartier cu un check-in semidoct din punctul de vedere al autiștilor. Adică, acum ești în față la scara B, peste 2 minute în față la "bancă". Toti au câte o "bancă" la care se întâlnesc să spargă un bulangiu sau o pungă de semințe, așa că nu întrebați ce p*** mea e și banca asta. Dacă cumva vă trece prin cap să o faceți, ar însemna că nu prea aveți viața socială, deci nici nu ieșiți afară și nu am tocmai dispoziția necesară să descriu cum arată o bancă din fața blocului. Darămite să descriu contextul socio-cultural prin care o bancă normală devine "bancă". 
Cumva oamenii aștia au nevoie de confirmarea oferită de ceilalți pentru a ieși afară. Se simt ei mai împliniți pe interior dacă pe lângă cei cu care ies, mai știu și prietenii lor imaginari că da, domnule, ei au fost afară și uite ce au făcut. Laudați și cântati, au viață socială.
            Hai cu like-ul că măcar ei nu o să fie niște eșecuri ale societății. Cu cât mai multe like-uri, cu atât mai multe ieșiri de genul, deci cu atât mai avansați în ierahia socială o să ajungă. Până o întrec pe măăăăă-ta și ajung pe locul 3, că pe primele 2 le găsești pe alea 2 bune prietene ce fac totul împreună. Ai crede că-s siameze, dar așa lipite de buci cumva, altfel nu-mi explic cum de ambele f** aceiași malâci. Prietene ce fac totul împreună.

Un comentariu:

  1. Frumos. Si ma bucur ca aderi si tu la guest-posting. Daca doresti, scrie si tu la mine, si daca ma si vrei la tine pe blog, cu mare blog :D

    RăspundețiȘtergere