marți, 4 septembrie 2012

18 ani?!

Aud mulţi care spun: "Lasă că fac eu 18 ani, şi fac ce vreau!". Exact aşa gândeam şi eu pe la 15 ani când ai mei nu vroiau să mă lase mai mult de ora 22 în oraş. Prima dată când am fost la discotecă a fost când aveam 16 ani, în clasa aIX-a, la balul bobocilor. Şi văd acum copii de 12-13 ani cu paharul de vodkă la mână prin cluburi... Şi ei abia aşteaptă să împlinească 18 ani să poată face ce vor.
Ei bine, când am devenit majoră, am realizat că... nu-i totul atât de roz în lumea adulţilor şi că sunt mai multe aşteptări, mai multe probleme....  Nu, nu faci ce vrei după ce devii major. Faci ce vrei până acolo, fiindcă eşti copil şi ţi se iartă totul tocmai din acest motiv...
Şi eu nu fac ce vreau, la aproape 20 de ani, fiindcă atâta timp cât stau în casa părinţilor mei şi trăiesc din banii lor, fac cum spun ei. Fiindcă altfel, sunt majoră, de aici încolo mă pot descurca şi singură. :)

poza

7 comentarii:

  1. 18...niciodata nu mi-am dorit sa ajung la varsta asta;)) spre deosebire de alti...de la 18 ani in sus, viata e mai diferita,lucruile se complica si devin mai grele si totusi fiecare varsta isi are frumusetea ei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate! daca vrei sa faci 18 ani ca sa faci exact ce vrei tu, atunci ia-ti si un job, iar banii castigati sa ii cheltui dupa cum iti pofteste inima! :)

    Oricum, faza cu 18 ani, e asa... la figurat, ca doar nu se intampla nicio transformare in tine, esti 99.9% exact asa cum erai si pe la 17 si 364 de zile! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai am 6 luni si fac 18 ani. Si nu vreau :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Don`t grow up kids. It`s a trap.

    Lasa-i ca or sa vada ei ce ii asteapta dupa ce au depasit bariera de 18 ani.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ema: Eu am ajuns in stadiul in care daca cineva ma intreaba cati ani am, zic ca 15 jumate :))

    Adrian: Sincer, imediat ce am implinit 18 ani, lumea a avut mult mai multe asteptari de la mine...

    Anemona: Ehh.. nu avem de ales, din pacate...

    Gabi: daaaa!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. In urma cu cativa ani asteptam cu nerabdare sa implinesc 18 ani. Din prisma gandirii mele puerile de atunci, aveam impresia ca mi se va schimba viata, ca ceva important se va intampla.
    De fapt, asa cum ai spus si tu, cresc asteptarile celorlati si reprosurile atunci cand nu te comporti "conform varstei" ca de...esti major and so on.

    P.S: Imi place blogul tau, ai articole interesante:)

    RăspundețiȘtergere