luni, 20 august 2012

Nu mai vreau să visez.



M-am trezit terifiată de demonii ce îmi dau târcoale viselor, căci m-au făcut să alerg, să mă ascund, de teamă să nu-mi prindă sufletul. Îi cerșeam disperată ajutorul mamei, care mă privea neputincioasă , cum a facut-o de atâtea ori când m-am trezit țipând. La geam se auzeau zgomote, așa că l-am deschis și am țipat către femeia din vis: ”pleacă! nu vezi că-mi sperii copilul?” Ce copil? Acela care am fost și care cred uneori că sunt? De ce l-ar speria? Nu făcea decât să culeagă iarbă din fața casei...
Poate acea femeie voi fi eu peste 20 de ani, încercând să-mi culeg visele care nu le-am putut îndeplini, umplându-mi șorțul cu cioburi. Purta un șorț albastru, ca cel al bunicii, puțin pătat de ulei și cu o mică ruptură chiar lângă buzunar.
Nu vreau să mă mai trezesc dintr-un vis în altul... Nu vreau să-mi mai fie frică de vise, fiindcă-mi fură nopțile și-mi instalează prea multe temeri în suflet.

Poza

3 comentarii:

  1. Ştiai că s-a demonstrat că visele urâte tind să apară în special atunci când dormi pe spate? Nu cred că este întru totul adevarat, însă atunci poate aparea aşa numita paralizie din timpul somnului.
    Încearcă să te gândeşti la ceva frumos înainte de a adormi, am înteles ca funcţionează în unele cazuri.
    Eu îţi doresc cât mai multe vise frumoase de aici încolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vanessa: eu nu dorm aproape deloc pe spate... si mereu ma gandesc la lucruri frumoase inainte sa dorm... :-? dar pur si simplu apar cosmarele astea care imi terorizeaza noptile... si si par incredibil de reale..

    RăspundețiȘtergere