sâmbătă, 24 martie 2012

Urât, foarte urât.


Nu mă deranjează dacă o persoană vorbește urât cu mine, atunci când merit. Nu mă deranjează dacă cineva țipă la mine când ne certăm, sau când îl sau o enervez.

Dar pur și simplu mă scoate din sărite cineva care vorbește urât cu mine fără motiv.

Urăsc să pun o întrebare frumos și persoana respectivă să îmi răspundă pe un ton de superioritate, ceva în genu, ”Vai, proastă ești...”

Eu mă port frumos și vorbesc frumos cu tine, așa că fă și tu la fel, sau lasă-mă în pace! :-w


poza

8 comentarii:

  1. poate ai prins persoana respectiva intr-una din zilele sale rele..

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu in zilele mele rele chiar incerc din rasputeri sa ma port frumos cu toata lumea!
    Si treaba asta deja ii de vreo sapt, 2, nu de o zi, doua...

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ce simti. Cand primesc raspunsuri de genul asta imi vine sa dau in cap persoanei respective, din fericire majoritatea stiu ca nu suport chestiile astea si se mai obtin. Ce ma enerveaza e ca uneori le primesc de la oamenii apropiati.

    RăspundețiȘtergere
  4. nici mie nu mi place:D:) de fapt mie nu mi place sa tipe altii la mine deloc ;)) eu inteleg numai cu vorba buna, altfel iese urat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte adevarat.
    nici mie nu imi place, dar unii oameni sunt asa, nu ai ce sa le faci...

    RăspundețiȘtergere
  6. astea-s chestii ce tin de respect, nu poti cere asa ceva de la toata lumea...

    din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stii cum e. Oameni si oameni ! :-??

    RăspundețiȘtergere