sâmbătă, 14 aprilie 2012

Școala altfel part2.



Știu, știu că am cam întârziat cu postul acesta, daaaar, am avut motive întemeiate! Cum ar fi lipsa de timp!!
După numeroasele repetiții, spectacole și spaghete, am mers cu mai multe clase în pădure, să învățam niște tehnici esențiale de supraviețuire, de la drăguții domni din armată, care o zi intreagă s-au ocupat de 100 de copii agitați.
Unii s-au dat cu(sau pe) tirolioană, alții au învățat să facă diverse tipuri de foc (în cruce, norvegian), altii au încercat să prinde un șoarece cu o capcană, iar alții s-au chinuit vreo 2 ore să facă un adăpost de o persoană.
O chestie foarte interesantă care cred că toata lumea a reținut-o a fost următoarea: soldații poartă în trusa de supraviețuire câte un pachet de prezervative deoarece le folosesc pentru a acoperi armele când plouă, dar și pentru a transporta apă. Acesta fiind rezistente, se poate transporta cu ele până la 6 litri de apă.
Din trusă nu lipsește nici KMnO4 - permanganatul de potasiu (tre să mă laud că știu puțină chimie :)) ). Acesta se folosește pentru sterilizarea apei, aprinderea focului, dezinfectarea rănilor, tratarea micozelor etc.
O trusă mică de supraviețuire trebuie să conțină: chibrituri, lumânări, amnar, lentilă, ace, gută, busolă, lanternă, sârmă pentru laț, fierăstrău flexibil, trusă medicală.

Apoi a fost organizat un concurs care a constat în mai multe probe: alergat, tras cu arcul, aruncatul și prinsul ouălor.
Am râs copios, am țipat, am susținut echipa preferată... Eu am preferat să fac poze și să iau notițe. :))
Apoi, cu toată oboseala am fost și am făcut ceva Grafitti pe gardurile școlii. Și sunt foarte mândră de floricica pe care am desenat-o!! Restul aplauzelor le revin Oanei și Lorenei. :x

Ei bine, toată treaba asta cu ”Școala altfel” mi s-a părut utilă și nu prea. Am aflat câteva lucruri interesante, am avut ocazia să petrec mai mult timp cu oamenii la care țin și cel puțin nu mi-am făcut nervi cu matematica. Și cu toate că la început mi-a părut rău că nu voi petrece această săptămână cu colegii, acum nici nu știu cum să explic cât mă bucur.

Șiii, câteva pozeee!




4 comentarii:

  1. Ce mult imi plac cursurile astea! dara viitoare sa ma iei si pe mine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. vaii, ce dragut! voi macar ati facut ceva relativ util... si v-ati si distrat.

    ma bucur >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. eu n-am prins asa ceva , pe vremea mea! ce batran is...acum 2 ani eram si eu in clasa 12 :D

    RăspundețiȘtergere