joi, 12 ianuarie 2012

Neinspirat.


Bună să vă fie inima!
Mă simt prost că nu m-am ocupat de blog în ultima vreme, însă am stat prost la capitolul inspiratie şi tragere de inimă.
Daaar, mă uit la Family Guy... Îmi place până la punctul în care mă enervez de câtă prostie este în lumea asta şi vreau să îmi cumpăr o mitralieră. Un serial plin de umor, cinic şi care... te ajută să pierzi vremea. Am devenit fan Stewie, ba chiar mi-am cumpărat un tricou. Se pare că este mai accesibil decât Jack, dar... prima iubire nu se uită niciodată oricum.

Mai sunt câteva zile de vacanţă, nu stau foarte bine nici la capitolul variante la matematică, dar mai există speranţă!

Ceea ce mi s-a întâmplat mai ciudat în ultima vreme a fost că... mi-a fost foarte dor... De o grămadă de persoane! Şi în acelaşi timp am simţit nevoia să fiu singură.

Îmi cer scuze pentru postul incoerent, sec şi fără sentiment.

Un comentariu: