duminică, 15 noiembrie 2009

Te vreau.


Cât crezi că mai rezist fără tine? Fără vocea ta, fără zâmbetul tău, fără glumele tale proaste?
Ai defecte... le văd, dar promit că te iubesc... cu defecte cu tot...
Cât crezi că pot să te mai privesc de la distanţă în timp ce EL mă ţine în braţe şi mă alintă... iar eu... eu îmi doresc să fii TU în locul lui... sau să pot să evadez din panglicile dragostei LUI şi să mă înrobesc în lanţurile indiferenţei tale...
Simt că şi ţie îţi e dor de mine... ştiu că îţi e dor de timiditatea mea când mă priveai insistent... ştiu că îţi lipsesc telefoanele mele zilnice sau nopţile pierdute printre discuţii...
Ştiu că trebuia să mai aştept, dar... adevărul e... ca nu pot nici fără tine, dar nici în balans... te vreau... pentru un minut, o oră, o zi, nu contează... doar să fii al meu, apoi nu vreau decât zăpadă, lacrimi şi zâmbete.

7 comentarii:

  1. doar o clipa ;;):x nu a trecut mult doar o clipa :(:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori ma intreb de ce dragostea e atat de dificila...

    RăspundețiȘtergere
  3. rareori ma intreb de ce avem nevoie de un alt EL, pentru a realiza ca il vrem pe celalalt..

    RăspundețiȘtergere
  4. si celalalt El nu ar fi dezamagit dar ar stii ce gandesti?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred că mi-ar păsa dacă ar şti ce gândesc... poate ar fi mai bine dacă ar afla... eu nu pot să îi spun... cel puţin nu încă. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tocmai m-ai facut sa plang....

    RăspundețiȘtergere