duminică, 26 iulie 2009

Heartless.


Nu ştiu dacă voi, care îmi citiţi blogul vă amintiţi că am avut un post în care discutam unul dintre subiectele mele preferate "Dragostea nu există"...
Acu aproximativ o lună vroiam să scriu un post în care să retrag tot ce am zis, dar împrejurările m-au făcut să nu am timp... iar dacă aş fi făcut postul probabil acum aş fi regretat enorm.
Am ajuns în cele din urmă la aceeaşi concluzie: dragostea nu există... e pur şi simplu o iluzie generată de subconştient.
Şi... am ajuns pentru a nu ştiu câta oară în acelaşi loc al sufletului meu, epuizată psihic, încercând să alung, ca de obicei, într-o săptămână, orice sentiment ce mă lega de acel el.
Nu pot zice că regret tot ce s-a întâmplat... fiindcă nu cred că regret. Regret doar că mi-am dat voie să mă implic atât de puternic emoţional.
Chiar dacă a fost doar o relaţie de prietenie... chiar dacă toţi credeau că e altceva, singurul lucru ce contează este că a fost special, iar aceasta perioadă va avea un loc de cinste în sufletul meu... iar dacă voi avea ocazia, voi lua totul de la capăt, dar voi încerca să nu ajung în aceeaşi situaţie, pentru că nu e uşor să dai drumul mâinii ce te-a ţinut de câte ori ai fost pe marginea prăpastiei.

-Bianca, ziceai că nu crezi în dragoste... dar în iubire crezi?
-Nu ştiu ce să zic... poate...
-Atunci te iubesc.

:)

3 comentarii:

  1. Sfat pentru neimplicare emoţională nu există. Şi nici metode. Mai târziu sau mai devreme tot acolo se va ajunge fie că vrem sau nu. Depinde doar de noi dacă să ne aruncăm din prima sperând să fie ce ne dorim sau nu, să aşteptăm să primim confirmarea. Poate că ţi-e frică de iubire. Nu ştiu de ce eu vorbesc? Eu când nu cunosc deplinătatea sentimentului ci doar etape ale lui.
    Vei găsi ce doreşti tu. Poate că în acest el ai găsit acel ceva dar nu în doza ce tu o doreai. Cine ştie? Poate ce-ţi doreşti se află lângă tine deja.. Doar fi atentă să nu treacă pe lângă tine.
    Te-am îmbrăţişat.

    RăspundețiȘtergere
  2. de obicei tindem sa ne schimbam parerile dupa ultimile intamplari.uneori ne inselam,alteori nu. cert e ca nu ar trebui sa ne controlam sentimentele, in sensul de a ne impune ce sa simtim si ce nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest post are legatura cu "te iubesc" despre care vorbeam eu zilele trecute.
    Ei, ce sa spun...sper ca ai invatat multe lucruri bune din aceasta relatie si ca vei mai gasi pe cineva care sa te ia in brate atunci cand stai pe marginea prapastiei.
    Asa cum ai zis si tu nu te increde in cuvinte ci fi atenta la detalii.

    RăspundețiȘtergere