marți, 29 mai 2012

Oameni(again)


Dacă ultimele mele posturi sunt tot pe tema ”cât de dubioși sunt oamenii”, voi continua. Sunt unele fete care singurul lor scop e bărbatul. Altceva nu văd, altceva nu contează. Și se pretează la niște chestii, doar ca să se simtă ele frumoase, senzuale, să simtă că au o grămadă de băieți așezați la picioarele lor. Spre exemplu, acum ceva timp, m-a rugat o tipă, să o ajut cu o problemă. Ea tot vorbise cu un prieten de-al meu, se întâlniseră de câteva ori, s-au înțeles foarte bine, iar apoi tipul a încetat să mai răspundă la mesaje, la telefon, etc. (el nu vroia o relație serioasă) Iar ea, m-a rugat să vorbesc cu el, că ea chiar îl place și alte bla-bla-uri (era cică, foarte îndrăgostită). Oricum eu nu am apucat să vorbesc chiar în ziua aia cu el, iar după vreo 2 zile o vad pe ea sărutându-se cu un prieten bun de-al lui. Mi-a picat fața...


Iar următoarea figură. Aseară am intrat pe Facebook și i-am pus câțiva pupici ( :*:*:*) acolo la o poză prietenului meu, deși eu nu le am nici cu fb-ul, nici cu drăgălășeniile. Nu trec 2 minute, și mă sună el să îmi spună că o tipă cu care vorbea uneori, i-a trimis un mesaj în genul ”Deja m-ai uitat?”. Hopaaaa!!! :))) mi s-a părut puerilă faza... ba mai mult... penibilă! Însă, ne-am distrat de minune aseară pentru treaba asta. Oricum, bănuiesc că tipa, gândindu-se că au vorbit de vreo 3-4 ori, el deja ar trebui să fie îndrăgostit de ea. Sau poate s-a gândit că trebuie să concureze cu mine :))

După cum ziceam... unele fete pur și simplu se pretează la tot felul de chestii aiurea să fie băgate în seamă... :-??

2 comentarii: