miercuri, 16 mai 2012

La noi, ca la nimeni!

La noi în oraș, s-a renovat casa de cultură, care da, arată minunat acum. Mai multe detalii găsiți aici. Și, unor profesori, dintre care unii diriginți ai claselor a12-a, le-a venit strălucita idee să facem festivitatea acolo. Sincer, mie îmi este indiferent, dar niciuna dintre clase nu este de acord cu această decizie. Toți vor ca festivitatea să aibă loc la Liceul Teoretic ”O. Goga”, Huedin, fiindcă timp de 4 ani, aici am învățat. Am fost întrebați, au fost întrebați părinții noștri, s-au cerut semnături, dar, la ce bun?! Din moment ce nici măcar nu au fost luate în considerare opiniile noastre.

Asta mă deranjează. De ce să ne mai ceară părerea dacă oricum nu contează? Sincer, eu cred că va fi o mare harababură, dar orgoliile mereu contează! Oamenii nu vor încăpea, nu se va încăpea pe scenă, se vor face drumuri inutile de la liceu la casa de cultură și înapoi. Va fi o înghesuială îngrozitoare. Dar, după cum ziceam, orgoliile contează!


Și al doilea scandal. Totul a început cu fântâna arteziană din centrul orașului, pe care sincer, eu nici nu am observat-o până nu am citit despre nemulțumirile anumitor cetățeni. Găsiți mai multe detalii aici . Mă... și mă uit și eu la fântâna aia, și alaltăieri, și ieri, și azi. În primul rând mie nu mi se pare că acoperă bustul lui Horea, fiind mult mai mică, iar singurul lucru care nu mi-a plăcut, au fost leii aceia, pe care oricum, dragul nostru primar, a cerut să fie schimbate cu... altceva.

Oricum, s-a făcut scandal pentru nimic. Pierdere de vreme și de bani, dar sunt unii oameni atât de plictisiți încât nu au ce face.

Un comentariu: