marți, 29 noiembrie 2011

Leapșă cadou.

Am primit de la Iustinel această leapșă (cadou de ziua mea :) ). Acuuuum, să vedem.

Cel mai de preț lucru: Agenda mea.
Când sunt supărată: Compun
Cand vreau să mă relaxez: Citesc
Locul unde aș trăi: La mine la țară.
Cel mai fericiă am fost: Habar nu am... găsesc fericirea în orice lucru mărunt.
Nu spun nu propunerii : hmm... habar n-am
Ma feresc de : oamenii care nu îi plac.
Am emoții: înaintea fiecărui spectacol!
Regret că: Nu cred că regret nimic.
Nu aș renunța niciodată la : mine.
Cei mai buni prieteni : sunt ăia care la 3 dimineața stau și îți ascultă problemele.
Mă enervez când : văd proști care se cred deștepți.
O zi perfectă : o zi în care stau cu prietenii, citesc, văd un film și dorm cât de mult vreau.
Ce te motivează să scrii pe blog? : Vorbesc prea mult...
Cum reacționezi la comentarile negative? : Depinde de comentarii.
Cum te-a schimbat pe tine blogul ? : Hmmm... m-a învățat să scriu ce gândesc.
Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosferă? Din păcate am interacționat cu prea puțină lume din blogosferă.
Cine te-a influențat să faci blogul ? L-am făcut împreună cu o prietenă. A fost mai mult o decizie de moment.
Placi pe cineva ? Eu plac cam pe toată lumea :))
Vrei să dai această leaspșă-chestionar și altcuiva ? la CLM și la Julie.

3 comentarii:

  1. iii, multumesc!!
    maine o preiau :*

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nu aș renunța niciodată la : mine."

    Vai! genial raspuns:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. sar'na:D dar am facut leapsa:D http://crazy-in-loveee.blogspot.com/p/leapsa-time.html

    RăspundețiȘtergere