joi, 17 noiembrie 2011

Filosofie.


De anul acesta, s-a introdus o nouă materie, căreia i se spune FILOSOFIE.
Această materie m-a atras din prima oră, nu știu sigur dacă din cauza subiectelor discutate sau pur și simplu a modului în care profesoara abordează aceste subiecte.
Adevărul este că de mult nu mi-a fost (la școală) solicitat creierul într-un mod care să îmi placă și mi se pare util.
Se pun probleme, se discută, se dezbate, dar nu se ajunge la o concluzie. Cam asta este ideea filosofiei. Orice părere este acceptată dacă vine cu argumente. Și ce mai argumente! Și ce subiecte!
Nu mă atrage pe mine în mod deosebit părerea diferiților filosofi, cât temele abordate. Mă fac să mă gândesc la Paulo Coelho (dintr-un motiv sau altul :-” )
Păcat totuși că avem doar o oră pe săptămână. Părerea mea este că cel puțin două ar fi benefice.
Azi am discutat despre moralitate.


Ce credeți voi că este moralitatea?

2 comentarii:

  1. Moralitate? hm...? este o forma a demnitatii as zice eu! nu?

    Si mie imi place sa filosofez (sa gandesc), dar nu ma pasioneaza neaparat sa retin ideile filosofilor!

    Profesorul face diferenta la orice materie. Mie mi-a placut istoria datorita unui profesor pe care o sa il tin minte toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. despre moralitate nu stiu ce sa zic...pot sa zic as fi vrut sa studiez si eu Filosofia...

    RăspundețiȘtergere