luni, 20 iunie 2011

Revoltă.


La mine în casă eu nu am dreptul să îmi ţin gecile pe cuier. Doar în dulap am voie. Gecile mele ocupă prea mult, restul au voie să ţină câte 10 pe cuier, alea 3 a mele îl răstoarnă.

La mine în casă nu am voie să fac duş fără să intre 3827832 de persoane peste mine.

La mine în casă nu pot să îmi las îngheţata la topit, că aşa îmi place s-o mănânc, fiindcă rămân fără ea.

La mine în casă eu sunt aia care face dezordine, deşi dacă lipsesc 3 zile de acasă, nu se mai poate intra în cameră de hainele şi cărţile lui fratemeu care sunt pe jos.

La mine în casă nu mă pot uita la un film de la cap la coadă fără să fiu strigată de 20 de ori şi fără ca fratemeu să pună pauză de 5 ori. Dacă nu m-aş uita la film, nu m-ar deranja nimeni.

La mine în casă nu pot vorbi la telefon fără să ca toată lumea să stea şi să asculte.

La mine în casă nu pot fi nervoasă 2 zile pe lună, fiindcă ii perturb pe ceilalţi. Dar ei pot fi nervoşi în celelalte 28 de zile. Doar în astea două sunt calmi.

Sunt nervoasă. Şi revoltată.


poza

10 comentarii:

  1. " azi la Bia in casa , maine in toata tara!! " :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i cel mai bun comentariu, dar esti amuzanta cand esti nervoasa:))

    RăspundețiȘtergere
  3. o sustin pe Melissa, desi cunosc senzatia. ca si la mine e la fel..

    din nefericire.

    RăspundețiȘtergere
  4. m-ai fooooarte nimerit! stiu ce zici. i hate my brother and i hate my parents. ma scot din sarite. toti 3! uf X(

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti super cute cand esti nervoasa si revoltata; ce n-as da sa fiu inconjurat de o mie de Bia pe zi :)

    as avea puterea sa aud ciripelele pasarind sau cum se infoaie trandafirii, cand trec pe langa rondoul lor, din dorinta de a imi patrunde in simtiri, incantandu-ma :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, mulţumesc frumos :))

    Obsev că sunteţi tooooţi în asentimentul meu :))

    RăspundețiȘtergere