joi, 14 mai 2009

N-am scris niciodată pentru tine!


Am gasit din intamplare pe net niste poezii minunate, zic eu. :) Are talent tipa, nu gluma. M'am indragostit pe loc. :X Jianu Roxana... :)

Aberatie...fara rima!

Oglinda-mi reflecta imaginea ...vag
O mana ce tine intre degete drogul
Bratara argintie isi pierde norocul...
Ramane o parte din ea!
Piciorul intins...departe de lume
Ramane o urma...un negru total,
Calcaiul imi iese...imagine surda...
Oh! Ce banal!
Incerc ochii sa-mi surprind in vitrina...
Tot caut...macar licarul ce a ramas...
Sa-l vad!
Dar sansa n-am!
Ei au plecat cu tot cu licar
Departe-n vesnice amintiri
Si o mare de durere stransa
Imi vrea trecutul inapoi!



N-am scris niciodata pentru tine!


N-am scris niciodata o poezie pentru tine,
Dar daca as scrie
Ar muri toate poeziile din lume
Cand mi-ai citi poezia ce te canta
Asa cum esti tu...
N-am scris niciodata o poezie pentru tine
Pentru ca nu vreau sa mi te fure
- Metafora vietii mele -
In valtoarea ei de versuri
Sa te inghita si sa ma lase
Singura cu ale mele cuvinte...
N-am scris niciodata pentru tine...
Pentru ca in fiecare zi iti scriu cu sufletul
In atingeri secrete, nopti fierbinti
Si dezmierdari in zori de zi.
N-am scris pentru ca...
Nu stiu sa scriu pentru tine.
Cere-mi sa scriu pentru oricine altcineva
Dar nu pentru tine !!!
Cum pot sa scriu pentru tine?
Cand eu sunt semnul de intrebare
Ce te incolaceste zilele, noptile
Si se ineaca tot mai mult in misterul tau,
Nu pot si nu stiu sa scriu
Pentru ca nu s-au inventat inca...acele cuvinte
Pe care numai noi doi sa le stim
Si cu care sa inventam o limba doar a noastra
N-am scris niciodata o poezie pentru tine,
Dar daca as scrie...
Ar muri toate poeziile din lume
Cand mi-ar citi poezia ce te canta
Asa cum esti TU....

4 comentarii: