duminică, 10 iulie 2011

La mulţi ani, Doru!


Uite măi că nu mai ai voie să cânţi "am doar 18 aaaani" :)) glumesc... doar nu vrei sa cânt singură...

La cât mai multe zâmbete dragule!

Să ai parte de toată fericirea uman posibilă pentru că meriţi.

Şi mulţumesc:

-pentru că vorbeşti cu mine şi mă calmezi când plâng la 3 noaptea

-fiindcă mă enervezi că niciodată nu te înţeleg când vorbim la tel

-pentru că mă susţii în planurile mele diabolice

-pentru că mă ierţi când vreau să te muşc

-pentru că ai grijă de mine în situaţii extreme

-pentru că îmi dai cele mai grozave melodii

-pentru că dansezi cu mine

-pentru că îmi împrumuţi cărţile tale

-pentru că eşti tu

-şi pentru că eşti cel mai bun prieten al meu!

Astaaaa plus urarea seacă de la telefon... care sper că a devenit mai ne-seacă.

Te iubesc! mult! Şiiii... iniţial vroiam să pun o poză cu o şampanie, dar mă gândesc că e mai potrivită asta! :X

2 comentarii:

  1. Iti multumesc mult !!! >:D<
    Si sa sti ca o sa te iau de urechi (nu pentru ca e ziua ta sau a mea ) deoarece sti ca sunt racit si nu prea pot bea acum :P .

    Dar parca am promis candva ca de ziua mea sau dupa ce iau bacul vom bea una :D si o sa ma tin de promisiune :P

    RăspundețiȘtergere