miercuri, 20 aprilie 2011

Black Swan


Black Swan (Lebăda Neagră), în regia lui Darren Aronofsky a avut premiera în România în data de 25.02.2011 şi a avut în rolurile principale nume mari ale cinematografiei (Mila Kunis, Natalie Portman).

Ok... eu am văzut filmul acesta acum două zile şi pot zice că am fost surprinsă... Nu a fost chiar atât de bun pe cât mă aşteptam să fie, dată fiind reclama care i s-a făcut şi bugetul alocat (13 milioane de dolari?!), dar în orice caz m-a impresionat. Prestaţia lui Natalie Portman pot zice ca a fost... ireproşabilă şi se poate vedea clar efortul pe care l-a depus pentru acest rol.

Nina (Natalie Portman) este o balerină care caută perfecţiunea, însă niciodată nu a primit un rol care să îi scoată în evidenţă talentul. Însă în cele din urmă este aleasă pentru a juca în Lacul Lebedelor, însă trebuie să joace atât în rolul Lebedei Albe, cât şi a Lebedei Negre. Ea se potriveşte de minune în primul rol, ceea ce pentru ea, ca să îl poată reprezenta pe cel din urmă reprezintă o provocare imensă la nivel psihologic care va rezulta în... ei bine nu vă spun în ce va rezulta. Nu-mi place să stric finalurile!

Este o dramă/thriller care m-a ţinut în suspans în adevăratul sens al cuvântului. Începea o idee care ziceai că e previzibilă, dar apoi se dovedea a avea un cu totul alt rezultat.

Muzica a fost pe placul meu (desigur, cea de la pian ;x) şi baletul... Doamne... l-am urmărit cu cea mai mare atenţie posibilă şi am avut doar un cuvânt de spus: superb!

Am fost foarte impresionată de apariţia unui actor român, mai exact Sebastian Stan ( pe care îl putem vedea în serialul Gossip Girl), care, deşi a apărut doar pentru câteva minute, m-am simţit mândră că sunt şi români talentaţi care vor să facă ceva în viaţă.

Ei bine... ca o concluzie, filmul mi-a plăcut, m-a impresionat şi vi-l recomand şi vouă, dar vă anunţ că nu este un film... "de consum", deci cei care preferaţi filmele simple, amuzante, care nu vă dau de gândit, cel mai probabil n-o să vă placă. Însă în cazul în care doriţi ceva puţin mai profund, vi-l recomand :).

Un comentariu:

  1. Da si eu am vazut filmul si mi-a placut . Atentia nu se focalizeaza , asa cum se asteptau unii , pe lumea baletului , cat pe sacrificiul , psihic si fizic , ce trebuie facut pentru a atinge perfectiunea si a-ti indeplini visele.

    RăspundețiȘtergere