marți, 8 martie 2011

Primăvărim


Fetelor, haideţi să primăvărim!


Vă doresc ca în aceasta primăvară să fiţi mai bune, mai îngăduitoare (cu voi şi cu cei din jurul vostru), mai harnice şi mai frumoase ca oricând! Să vă petreceţi luna martie numai într-un zâmbet şi la fel să faceţi şi cu lunile ce vor urma!


Şiiiii... ce aţi primit voi de 8 martie?

Eu mă pot mândri cu câteva buchete de flori şi ceva ciocolată primite de la persoane foarte dragi mie. Mulţumesc!! :*

Deci, deci... ce-aţi primit?

5 comentarii:

  1. Frumos! Din pacate nu am primit nimic. xD

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am primit o ciocolata. Dar ma multumesc cu atat! ;;)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Defapt nu prea mă aştept să mai primesc ceva astăzi,dar orice e posibil!Oricum,pentru mine a fost frumos şi fără cadouri!M-am bucurat de soare.xD

    RăspundețiȘtergere
  4. well...eu am primit o garoafa din partea colegilor,iar de la prieten : o floare,o cutie de Toffifee si "un fir de Timi" - vorba lui:)) - adica o doza de Timisoreana.cea din urma fiind singura la care ma asteptam,pentru ca m-o anuntat de saptamana trecuta ca asta o sa primesc.hhh
    p.s. : mersi de sms :* la multi ani!

    RăspundețiȘtergere