sâmbătă, 27 februarie 2010

Şi eu, şi tu…


Nu-i singur Iuda vinovat
de sângele ce se dădu.
Nici marii preoţi, nici Pilat,
ci lumea-ntreagă prin păcat!
Şi eu, şi tu…


Nu patru cuie L-au pătruns,
când El pe cruce se-aşternu.
Ci noi, cu sufletul ascuns,
cu mii de patimi L-am străpuns!
Şi eu, şi tu…


Şi nu ostaşilor prin sorţi
cămaşa albă Şi-o dădu.
Ci tuturor! Dar tu n-o porţi!
Şi, fără ea, toţi suntem morţi!
Şi eu, şi tu…


Şi-acum Iisus cel condamnat
azi El te-ntreabă :”Da sau nu ?
Eşti tu sau nu eşti vinovat?”
Eu am spus da! Şi-am fost iertat.
Eu am spus da.
Dar tu ? Dar tu?…
 

( Nu-i singur Iuda vinovat - Costache Ioanid Clik pentru melodie )

2 comentarii:

  1. Eu nu am spus da....:-s si stiu in sufletul meu ca nu sunt o persoana buna orice as face sa ascund asta...
    Sunt o persoana rea si nu pot schimba asta :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos mesaju. "Nu-i singur Iuda vinovat" - "Şi eu, şi tu…" , totzi sunetem :|

    RăspundețiȘtergere