joi, 23 aprilie 2009

Dupa ce-am citit ce-a putut zice Bianca de mine m-am gandit ca ar mai trebui sa postez .-.

Cu ce as putea sa incep din moment ce nu am nicio idee?Eu nu sunt copilu` care sa filozofeze/filosofeze ( ca nu m-am prins cum e).

Vreau neaparat la vara sa o vad pe Bianca,pe Vlad, pe Alessa si pe Sorin (a.k.a. Fluffy).Opa, si Carmen (a.k.a. Rap_girl).Ooo da, doar cei de pe witchclub stiu ce zic pe aici ;;)

Vezi Bianca, eu sunt proasta, nu stiu ce sa scriu.In plus in doua saptamani e teza la romana si eu nu stiu nimic, nu ca e frumos? Daa,foarte ;;)

Ce chestii ciudate se intampla in ultima vreme.Wtf, am auzit azi niste cuvinte care pareau nevinovate dar m-au ranit (da, exista si o pucky care pune la suflet unele lucruri, credeti-ma).Pe langa asta, presimt ca mi-am pierdut cel mai bun prieteni.Pe bune, ce ti-e si cu prietenii asta? Ce dracu e ala prieten adevarat ca eu am cunoscut 1000 de oameni care n-au fost buni.Ce dracu, doar nu ma apuc ca Paris Hilton sa-mi fac emisiune si sa-mi caut bf.Nu ca n-ar fii de-ajuns dar am terminat unele prietenii intr-un hal.. e naspa, poate ca eu nu sunt o prietena buna.Cred ca eu sunt aia proasta care mereu a fost de vina, si poate ca m-as putea descurca singura dar uneori chiar simt nevoia sa am pe cineva langa mine.da,ciudat.

5 comentarii:

  1. prietenii vin si pleaca.
    doar nu spune tot cuiva, ci pe bucatele.
    asta pana o sa reusesti sa ai incredere totala..
    asa nu te vei mai simti profund dezamagita cand se termina..:)

    bafta la teze >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am eu norocu` sa fiu a 8a sa scap asa usor de generala.sunt a 7a :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Fii mai curajoasa!...si mai bataioasa!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta la Teza si eu sunt in a 12 si dau Bacul ;)) dar nu fi suparata prt k prieteni adevarati vin cand te astepti mai putin. nu fi trista k ai pierdut un prieten acela inseamna k nu tia fost prieten si in cele din urma toata lumea greseste....lumea asta e o gresala ;)

    RăspundețiȘtergere